Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

'' Τέλος στην βοήθεια απο την Πολιτεία''

Ο Πρόεδρος της ΕΟΠΕ, Αχιλλέας Μαυρομάτης έδωσε συνέντευξη στη συνδρομητική τηλεόραση και ανάμεσα σε άλλα τόνισε και τα εξής .
---Για το μοντέλο διοίκησης της Ομοσπονδίας, τις μετακινήσεις του και τις κατηγορίες πως είναι Πρόεδρος μέσω «mail»… «Ήταν συνειδητή επιλογή όταν ανέλαβα τη θέση. Εγώ και οι συνεργάτες μου ευαγγελιζόμαστε ένα νέο μοντέλο διοίκησης που στην πράξη νομίζω ότι βγαίνει και διορθώνουμε άμεσα ό,τι χρειάζεται. Είναι εξαιρετικά άδικο να με κατηγορούν. Ξέρετε πόσες ώρες αφιερώνονται όταν είμαι εκεί; Είμαστε στην ΕΟΠΕ από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα και βάλε. Τα μέλη των διοικήσεων, οι πρόεδροι και οι γενικοί γραμματείς δεν πληρώνονται, είναι εθελοντές. Πρέπει λοιπόν να έχουν ένα εισόδημα, εκτός αν πούμε πως μόνο οι ιδιαίτερα εύποροι ή οι συνταξιούχοι ή οι άνεργοι μπορούν να μπουν στην Ομοσπονδία. Το μοντέλο με καθημερινή παρουσία ενός στην Ομοσπονδία, ήταν παλιότερα πιο σύνηθες. Τώρα, έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Υπάρχει ένα πλάνο και καταμερισμός αρμοδιοτήτων και οι πέντε μικροί Πρόεδροι. Αυτό εφαρμόζεται στην πράξη και νιώθω δικαιωμένος για την επιλογή προσώπων, όπως και για όλα τα μέλη του ΔΣ και δεν έχω από κανέναν παράπονα. Η κριτική απευθύνεται πού; Να δουλεύουμε ή όχι; Να είναι ο πρόεδρος 10 με 5 κάθε μέρα στην Ομοσπονδία να πίνει καφέ και να κάνει δημόσιες σχέσεις; Οι δικές μου μετακινήσεις βαραίνουν στο ελάχιστο την ομοσπονδία. Τα ταξίδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη δεν υπερβαίνουν τον αντίστοιχο αριθμό των προηγούμενων ετών. Πολλά δε καλύπτονται από εμένα ακόμα και με τα μίλια που έχω κερδίσει. Είναι εξαιρετικά άδικο να γίνεται κριτική σε αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα. Είμαι υπερήφανος που έχω φανερή επαγγελματική απασχόληση και δεν έχω κάτι να φοβηθώ. Είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου στην ομοσπονδία. Και οι τελευταίοι δύσπιστοι θα αποδεχτούν το μοντέλο αυτό όταν δουν τα αποτελέσματα».
---Για τα προβλήματα της VolleyLeague: «Τα ΤΑΠ ξεκίνησαν 1991 σαν προσωρινά, αλλά στην Ελλάδα ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Το βόλεϊ δεν ήταν ποτέ έτοιμο να πάμε σε Ανώνυμες Εταιρείες. Σήμερα λοιπόν είναι ευκαιρία η οικονομική κρίση ώστε ώριμα και ήρεμα να συζητήσουμε το μέλλον. Προσωπική μου άποψη είναι πως πρέπει να προστατεύσουμε και να διατηρήσουμε το επαγγελματικό βόλεϊ. Να δημιουργηθούν οι συνθήκες βέβαια για να γίνει αυτό. Τώρα ξεκινά η κουβέντα για το τι θα κάνουμε μετά. Πρέπει να διεκδικήσουμε με χαμηλούς τόνους και να είμαστε ενωμένοι όλοι οι φορείς. Είμαστε όλοι από την ίδια πλευρά και σε μια βάρκα που αν βουλιάξει όλοι θα βουλιάξουμε. Δεν είμαι απαισιόδοξος. Θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει τα σωματεία, αλλά η πολιτεία δεν τους είχε ενημερώσει εγκαίρως. Όσο για τις διακοπές συμβολαίων, καλύτερα να γίνονται τώρα παρά στο τέλος να χρωστάνε οι ομάδες».
---Για τα επαγγελματικά και τα ερασιτεχνικά σωματεία: «Από τον Αύγουστο μόλις αναλάβαμε ξεκινήσαμε διάλογο με αφορμή τους ξένους. Πρέπει να δούμε και τη διασφάλιση των αθλητών που έχουν σοβαρό και σωστό αίτημα. Συνήθως στην Ελλάδα υπογράφουμε κάτι και στη συνέχεια ψάχνουμε τρόπο να το αποφύγουμε. Ο διάλογος συνεχίζεται και θα συναντηθούμε με πιο συγκεκριμένες προτάσεις, αλλά και συγκεκριμένα στοιχεία από Πολιτεία για οικονομικά. Δεν είναι όμως μόνο το επαγγελματικό βόλεϊ. Τα ΤΑΠ πήραν τα χρήματά τους. Τα ερασιτεχνικά σωματεία δεν έχουν πάρει χρήματα το 2010».
---Για την περίπτωση που η ΕΣΑΠ πρέπει να επιστρέψει στην ΕΟΠΕ: «Σίγουρα δεν θα γίνει τώρα. Η Ομοσπονδία είναι έτοιμη να συμμετάσχει στον διάλογο και αν είναι ανάγκη θα είναι έτοιμη να δεχθεί την ΕΣΑΠ. Αλλά δεν είναι ευχή αυτό. Ευχή ήταν πριν από χρόνια να γίνει και το γυναικείο. Αν θέλουμε να κοιτάξουμε μπροστά να διασφαλίσουμε έσοδα από άλλους φορείς με χορηγίες και μάρκετινγκ. Οι ομάδες πρέπει να επιβιώσουν χωρίς να περιμένουν τον κάθε υπουργό».