Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Απολογίες....

Εχουμε εξελίξεις στην ομάδα, αλλά, ζητώ συγγνώμη γιατί είμαι ασυνεπής, λόγω φόρτου εργασίας, να τις παρουσιάσω. Να ξημερωθούμε αύριο κι η ημέρα θα είναι όλη δική μας.
Προς το παρόν, Χρόνια Πολλά για τη σημερινή ονομαστική γιορτή, σε όλες τις Γεωργίες της ομάδας μας ( Τριανταφύλλου, Σπυράκη κι όποιο άλλο παιδί ξεχνάω τώρα...), στους Γιώργηδες του συλλόγου ( Γενικός Γραμματέας ΑΟΦ Πορφύρας Γιώργος Κωνσταντίνου,  έφορος Παγκορασίδων Δ Σπαθούλας και πάλι συγγνώμη για όποιον αμελώ ). Επίσης, στον Πρόεδρο της ΕΣΠΕΔΑ Γιώργο Κογκαλίδη, στον εξαιρετικό φίλο απο την Ευρυάλη Γιώργο Πάγκαλο, στον αγαπημένο προπονητή του Ρέντη Γιώργο Μενδρινό, του Απολλώνιου Γιώργο Δεναξά, που πρόχειρα θυμήθηκα...
Αδελφικοί φίλοι , στους οποίους οφείλω ΣΥΓΓΝΩΜΗ γιατί τους έχω...μπλέξει στην ...τρέλα μου και ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ αρωγή τους, με θυμήθηκαν σήμερα, σε δύσκολους καιρούς ( ξέρουν αυτοί...), ώστε να ευχηθούν για τον γιό μου Γιώργο.
Αυτά τα τηλεφωνήματα, δίνουν χαρά και κουράγιο, γιατί αυτές οι ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ μένουν, αυτές αξίζουν απο το ΟΜΟΡΦΟ ΤΑΞΙΔΙ μας στο βόλει και τον αθλητισμό.
Αγαπημένη μου Τασούλα Λιάρου, Κύριε Μανώλη και '' 3 σωματοφύλακες'',  σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !
Συγγνώμη για τον προσωπικό χαρακτήρα, αλλά, αυτά κάνουν την περιπέτεια να έχει ουσία και νόημα....
 Τα άλλα αύριο....


Νίκος Δελαγραμμάτικας